hjjjhb

Wednesday, November 24, 2010

penyakit suka cakap kuat-kuat

yg sebenarnya no idea.
yg sebenarnya tengah blurr-blurr.

sedang-sedang duduk

terpikir.sejak bile aku mula dapat penyakit
 suka cakap kuat-kuat nye?? ;P



haha.waima borak member sebelah2 jer.


cakap serupa bikin dengan orang yg telinga pekak.
bila da start borak-borak.udah xhingat dunia.




udahxhingat kiri kanan.
buruk!





xhingat dinding pun bole jadi telinga karat.
bole jadi kabel kuali astro.bila cakap xpandang2 ;P



cakap kuat-kuat mcm dalam dunia nieh ade aku aje.haha.
buruk!




besok-besok kalau udah tinggal sebumbung dengan encik suami
gado-gado mau jiran tetangga standby kapas tutup telinga.haha!!!
buruk!




tapi.cakap kuat2 pn ade banyak gune jugak.



atleast.


bila aku jalan sorang2.ade pencopet.
aku bole jerit kuat-kuat.


*thumbs up*


tapi bila tiba2 aku jadi bisu

bila tiba2 suara kuat aku senyap.


itu makna nya aku perlu

rehat.


perlu diam.




biar kamu-kamu rindu mau dengar





cakap kuat-kuat aku lagi.hahahah.




ppsssttt~ biol layan ulik mayang yg ntah hape2 nieh. mau jerit kuat2.AAAAAAAAAARRRGGHHH!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...