hjjjhb

Thursday, November 25, 2010

cik tukang tunjuk jalan

hahaha.pernah dengar kan orang berbudi kita berbahasa.


nk di jadikan story. baru sekejap jer tadi.ade seorang hamba allah nieh.
kategori ala2 machopet skit ah.bertanye tentang itu ini pasal urusan tanah
kat tempat aku carik rejeki nieh. *bocan*



aku.yg sedari tadi dok basa-basa basi uat muke mintak kene sorong bantal.malas
nak terjebak kan diri dalam soal jawab mereka-mereka tuh.dalam hati
"banyak tanya lak mamat nieh.tataw ker nieh waktu kami2 berehat sambil nk nunggu slot
ALisa. *cebik*


terang dok terang.cerita dok cerita.Alih-alih hamba allah nieh terus-terus meramahkan
diri tanpa diminta. *rimas*


aku?ehemm2.buat2 muke selumber.bagi je ape2 info yg hamba allah nieh mintak.
dalam hati cakap-cakap"eh lg cepat aku explain lagi cepat la ko blah kot."
*da mula hangin*


so that its.akhirnya lepas dah di hitung tara.aku rasa die da jumpa ape yg dia nk even
xla 100% lg pun. dari info yg aku bg.just klik button.search.klik print.settle.tp puye la
panjang berjela cerita die sampai kecucu cicit puye angkara.


then dengan xsemena-mena terpacul dari mulut aku."penat-penat dah tolong nieh.bleh mintak belanja"
hahaha. jangan salah kan aku ek.bukan mintak habuan pun.saje nak usik.
*tula sape soh cakap xbayar lagik*


lebih kurang 10minit hamba allah nieh berlalu pergi. tarik nafas dalam-dalam *fuhh lega*
start la aku pot pet pot pet.duhh.letih sungguh jadi tukang tunjuk jalan yg betol kt hamba allah ni td.
sampai ler tibe 2 dier muncul semula dengan sebungkus K**. heheheheh. *yay*



 *uurrppp* kenyang suda.tenkiu again la kepada Encik yg banyak tanya tadi.semoga info yg aku bagi.
dier xpening lalat.hihihi.angan2 mintak-mintak hamba allah nieh td dtg la lagik yer.aku
sedia membantu.tunjuk kan jalan  ;D





tx Mr.Banyak Tanya ;P

2 comments:

  1. hehhehe...
    untung ar, tukang tunjuk jalan dibelanje kfc...
    next time, kalo dia dtg nk tau jln.., mybe dpt secret receipe plak kottt....hhahaha

    ReplyDelete
  2. lin~ hahaha.nice kan? aku berharap hari2 dier dtg mintak tunjuk jalan lg pas nieh. ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...